Tervislik toitumine, mis see on?

Kui dieedid töötaksid, siis Sa poleks siia lehele sattunud. Kiiresti muutuvad moesuunad annavad vastuolulist infot tervisliku ja ebatervisliku toitumise kohta. Kuidas leida oma tõde?

  • Kas süsivesikuid võib süüa? Aga kui söön ainult valke või köögivilju?
  • Kust ma tean, et ei söö liiga vähe või liiga palju?
  • Mis tüüpi range dieet aitab kõige kiiremini ülekilodest vabaneda?

Tervislik toitumine ei ole tegelikult raske ega kallis. See nõuab teadmisi. Kui loodad, et mõni nädalane imedieet või preparaat sinult hoobilt rasva sulatab, siis oled valel teel. Selleks, et kaalust alla või juurde võtta, pead õppima, mis toite su keha vajab, mis koguses neid süüa ja kuidas teha seda soodsalt ja maitsvalt. Ja nii, et kõht on kogu aeg ikkagi täis.

Ainult siis näed, et tulemused tulevad (toitumiskavaga kaotatakse keskmiselt 1 kg nädalas) ja kilod ei tule enam tagasi, sest oled söögitegemise ümber õppinud!

tervislik toitumine erik orgu kaalust alla toitumiskava

Ma ei tutvusta sulle järjekordset trendi ega ajutist abivahendit.

Õpetan Sulle, kuidas teha toite, mis aitavad sind unistuste vormi – neis on võimalikult palju toitained, kogused on õiged ning need maitsevad väga hästi.

Nende toitudega saad võtta nii alla kui juurde – kuidas parasjagu vajad. Kuidas toitumiskava seda teha aitab?

1. Saavutad isude üle kontrolli

Uskumatult paljud inimesed on sõltuvuses suhkrust, liigsetest süsivesikutest (näksid ka pidevalt võileibu?) ja lisaainetest, mida teatud toitudes leidub. Tasakaalustatud toitumine aitab vabaneda isudest ja süüa vastavalt keha vajadustele, sest keha ei ole enam toitainepuuduses.

2. Õpid kasutama värsket toorainet

Selleks, et saada toidust võimalikult palju toitaineid ja et tunneksid end pärast toidukorda korralikult söönuna, peab toidu valmistamisel kasutatav tooraine olema võimalikult värske ja kvaliteetne. Kõige parem tooraine on kohalik ja hooajaline, sest see tagab parima toitainesisalduse. Liigselt töödeldud toit muutub tooteks, mis võib sisaldada säilitus- ja teisi ebavajalikke lisaaineid. Lihtsuses peitub võti ja see kehtib eriti toitumise puhul!

3. Toitud madalama süsivesiku ja kõrgema rasvasisaldusega toitudest

Kergitad üllatusest kulme, sest oled seni ostnud light-tooteid? Titumiskava stabiliseerib veresuhkrutaseme ja langetab rasva talletava hormooni taset kehas. Vähesemate süsivesikute ning rohkema tervisliku rasva tarbimine aitab efektiivselt kaalu alandada ja tervist parandada. Nende põhimõtete järgi võid koguseliselt süüa rohkem kui varem ja tunda ennast senisest hoopis energilisemalt.

4. Saad 100% individuaalse lähenemise

Iga inimese stardikaal kaaluga tegelemise alghetkel on erinev. Me oleme kõik erineva pikkusega ning meil võib esineda toidutalumatuseid. Naised võivad vajada erilähenemist, kuna nad on rasedad või imetavad emad. Ning samuti teeme me kõik erineva koormusega trenni.

Kõike seda võtab toitumiskava sulle retsepte luues arvesse ning saad 100% individuaalse kava, mis kohandub kehakaalu muutudes iga kord uueks.

Toitudes minu juhiste järgi paraneb tervis ja töövõime, saad juurde energiat ning lisaboonusena vabaned lisakilodest. Tervislik toitumine ei ole kunagi varem nõnda lihtne olnud. Lihtsam on kohe ja praegu oma toitumist muuta kui hiljem ülekaalu ning terviseprobleemide pärast arstide vahet käia.


Sa ei hakka sööma vähem, hakkad sööma paremini!


Pakun sulle toitumiskava, mis aitab sul kaalu kas tõsta, hoida või langetada.


Proovi tasuta erikorgu.ee toitumisnõustamise süsteemi ja kaota esimene kilo tasuta.

Pead vaid konto looma ning paari minuti pärast on sul uus toidumenüü, millega alustada teed parema homse nimel.

Kaota esimene kilo tasuta!