10 soovitust, kuidas sügisel kaalu langetada ☀️ – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

10 soovitust, kuidas sügisel kaalu langetada ☀️

  • 14. september 2018
  • Erik Orgu

Suvi on olnud puhkuse ja vabaduse aeg. Inimesed on vabanenud oma tavapärastest rutiinidest ning lihtsalt nautinud. Seetõttu on suvi ka aeg, kui paljud inimesed on jätnud oma treeningutesse pausi ning toitumine on muutunud vabamaks.

See soov on täiesti mõistetav, aga selle tulemus võib olla see, et suve lõpuks on lisandunud üsna mitu ülekilo, mis rõõmu ei valmista, või pole soovitud kaalulangetus toonud tulemusi. Seetõttu jagan Sulle nippe, kuidas sügisel kaalu langetada.

Tee treeningud lühemaks!

Sügisel on liikumist rohkem, kui talvisel ajal ning see on ka põhjus, miks oma tavapärase treeninguaja võid ca 50% lühendada. Ka ma ise treenin tavapärase 1h asemel 30 minutit. Tõstan oma treeningute intensiivsust selle arvelt. Kui Sa siiski treeningud ära jätad, siis pead seda ka toitumisel arvestama, minu toitumiskavas paned profiilis lihtsalt madalama aktiivsusetaseme ja Su toidukogused lähevad väiksemaks.

Mine kohe peale ärkamist jalutama.

Alusta oma hommikut kiirkõndimisega, kõnni 10 minutit ühes suunas ja siis sama tee tagasi. Vali erinevaid marsruute, siis on lihtsam hommikusest rutiinist kinni pidada ja ei lähe igavaks. Joosta ei soovita, aga kui soov rohkemaks, siis sörgi.

Hommikune kõnd on hea vahend distsipliini treenida. Kui oma kõnnilt naased, siis anna kehale midagi maitsvat ja toitvat minu toitumiskavast, näiteks pannkoogid šokolaadikreemiga.

Liigu jalgsi!

Kui oled puhkusel, siis liigu võimalikult palju jalgsi. Kasuta oma keha transpordivahendina. Kui õhtul tunned, et oled väsinud, siis järelikult oled kaloreid ja keharasva kulutanud. Enne jalutamist söö tervislik toidukord ja võta kaasa tervislik vahepala, sest Sind võib kimbutada näljatunne. Lihtsa ja maitsva vahepala saad valida mu toitumiskavast, näiteks banaan ja mandlid.

Intervalltrenn kõndides.

Külastades mõnda paika turistina, siis liigu külastatavate vaatamisväärsuste vahel jala ning tee seda kiiresti. Kui oled vaatamisväärsuse juures, siis seal võta aeg maha, puhka, vaata, naudi ja ära unusta vahepala kaasa võtta :)

Kasuta oma keha energiat liikumiseks.

Kasuta liiklemisel transpordivahendeid, kus pead oma keha energiat kulutama, näiteks liigu jalgrattaga, rulaga, rulluiskudega jne.

Katseta uusi treeninguid!

Kui armastad enamasti jõusaalis treenida, siis mine vahelduseks rühmatrenni. Sügisel saab ka erinevaid välispordi võimalusi kasutada. Katseta ja proovi julgelt!

Planeeri aktiivset töövälist aega.

Näiteks mine paadiga sõitma, kus pead ise aerutama või tehke sõpradega matk jalgratastel. Oluline on ka töövälisel ajal oma keha liigutada, eriti, kui töötad pidevalt sundasendis.

Osta endale kodused treeningvahendid.

Näiteks kummilindid (väga hea on ringikujuline kummilint). Nendega on võimalik terve keha lihaseid treenida ja igal ajal ning kohas.

Mine ujuma.

Kui Eestimaa järvedes ja meres enam ujuda ei kannata, mine ujulasse. Alusta näiteks 20 minutist. Kui tunned peale ujumist, et oled väsinud, siis oled pingutanud piisavalt. Vaikselt võid siis ujumise kestust tõsta.

Tantsi.

Kui lähed peole, kus on muusikat, siis tantsi rõõmuga. Kui tantsides hingamine kiireneb ja nahk läheb higiseks, siis kulutad kaloreid ehk teed trenni. Väga oluline on see, et need kalorid jääksid kulutatuks ja Sa ei joo ega söö neid peo käigus tagasi. Enne pidu söö tervislik toitev õhtusöök, et energiat jätkuks. Õhtusöögi saad valida minu salendavast toitumiskavast, näiteks Sloppy Joe friikartulid.

Jah, Sa lugesid õigesti - friikartulid. Sinu kaalulangetus oleneb sellest, mida ja kui palju Sa sööd. Mina panen toitumiskavas Sinu personaalsed kogused paika lähtuvalt Sinu parameetritest, eesmärgist ja aktiivsustasemest.

Kui täidad neid 10 soovitust ja kasutad minu salendavat toitumiskava, siis võtad nädalas maha 1-2 kg üleliigset kehakaalu - tulemusena saledam keha ja parem enesetunne ning võimalus kanda jõulupeol mitu numbrit väiksemaid riideid. :-)

Välkpakkumine -77%!

Suveni on täpselt 6 kuud, Sune edulugu võib olla Sinu edulugu! Tema kaotas tänu minu toitumiskavale 6 kuuga 24 kg üleliigset keharasva.

VIIMANE VÄLKPAKKUMINE SEL AASTAL - liitu kohe ja saad 6-kuulise paketi vaid 14,99 euroga (tavahind 64,99 €), mis teeb vaid 2,5 € kuus ehk 8 senti päevas!

KIIRUSTA, pakkumine kehtib esimesele 350 inimesele! Kampaania kestab kuni 16.12.2018 kell 23.59 või kuni soodushindasid jätkub.

-77% soodustuse saamiseks kliki alloleval nupul 👇

Liitu nüüd (-77%)

Välkpakkumine -77%!

Suveni on täpselt 6 kuud, Sune edulugu võib olla Sinu edulugu! Tema kaotas tänu minu toitumiskavale 6 kuuga 24 kg üleliigset keharasva.

VIIMANE VÄLKPAKKUMINE SEL AASTAL - liitu kohe ja saad 6-kuulise paketi vaid 14,99 euroga (tavahind 64,99 €), mis teeb vaid 2,5 € kuus ehk 8 senti päevas!

KIIRUSTA, pakkumine kehtib esimesele 350 inimesele! Kampaania kestab kuni 16.12.2018 kell 23.59 või kuni soodushindasid jätkub.

-77% soodustuse saamiseks kliki alloleval nupul 👇

Liitu nüüd (-77%)

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

TASUTA RETSEPT: verivorstid jõhvika-apelsini dipiga

  • 13. detsember 2018
  • Erik Orgu

Jõulud on jagamise aeg! Kingin sulle sel pühadeajal oma imemaitsva verivorstide retsepti.

Blog article

TASUTA RETSEPT: Verivorsti-peekoni võileib

  • 12. detsember 2018
  • Erik Orgu

Jõulud on jagamise aeg! Kingin sulle sel pühadeajal oma imemaitsva verivorsti-peekoni võileiva retsepti.

Blog article

TASUTA RETSEPT: toorpiparkoogimaius

  • 11. detsember 2018
  • Erik Orgu

Jõulud on jagamise aeg! Kingin sulle sel pühadeajal oma imemaitsva toorpiparkoogimaiuse retsepti.