5 nippi, kuidas suvevormile viimane lihv anda – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

5 nippi, kuidas suvevormile viimane lihv anda

  • 15. mai 2018
  • Erik Orgu

Sul on võimalik võtta kaalust alla kasutades neid 5 nippi:

  • Ära söö sisetunde järgi! Toitumine on teadus ning selleks, et oma kaalu langetada või tõsta on vaja süüa täpselt vajalikul hulgal kaloreid päevas. Selles osas aitab minu toitumiskava hästi, sest olen selle töö sinu eest ära teinud ning toitumiskava järgi toitudes on päevane kaloraaž täpselt paigas selleks, et saaksid oma kaalu eesmärgi ellu viia. Toitu maitsestada võid küll sisetunde järgi :)
  • Asenda 30-50% süsivesikutest oma toidus valgu ja/või rasvaga. Ka tervislike süsivesikutega liialdades hakkab kehakaal kasvama. Näiteks, kui süüa hommikusöögiks kaerahelbe putru ja kõrvale juua värskelt pressitud apelsinimahl, siis oled juba hommikul söönud ära (suure tõenäosusega) terve oma päevase süsivesikute koguse ning kui päeva jooksul veel süsivesikuid tarbid, siis see talletub kehas kõik üleliigse energia ehk rasvana.
  • Loobu poolfabrikaatidest ja valmistoitudest, sest need sisaldavad liiga palju soola. Soovitav soola kogus on 2,3 g soola päevas, süües aga näiteks 100g parma tüüpi sinki sööd 2-3 korda rohkem soola lubatud päevasest kogusest, sest sink sisaldab ca 3 g soola 100 g kohta. Seega valmista oma toit ise ja maitsesta toitu pigem üritide kui rohke soolaga. Sool ise ei ole halb, aga liigne sool kehas hoiab vett kinni.
  • Hakka liigutama! Mida rohkem sa istud, seda vähem on kehas ensüüme, mis tegelevad rasvarakkude lõhustamisega. Leia enda jaoks meeldiv liikumise vorm – jalutamine, jooksmine, jalgrattasõit jne – ja sa aitad kaasa rasvarakkude lõhustumisele ning saavutad seeläbi oma ihaldatud vormi.
  • Tõsta päevase baaskaloraaži taset. Kui sa istud siis lihastes väheneb elektriliste impulsside sagedus ehk keha hakkab vähem kaloreid kulutama. Seega hoia oma baaskaloraaži taset üleval liikumisega. Lisa igasse oma päeva kasvõi lisaks 15 minutit kõndimist. Hoia meeles, kui tahad palju süüa, pead ka palju liikuma ;)

Lõpetuseks, hoia meeles - ei loe see, mida sa tead, vaid see mida sa teed!

Kui Sul veel pole minu salendava toitumiskava liitumist, siis tea, et tervislik toitumine on tänu minu retseptidele lihtne, maitsev ja soodne. Unusta ebatervislik dieet ja ebameeldivusi tekitavad ülekilod ning söö tervislikult - vali Eesti soodsaim salendav toitumiskava, mille tervislikud retseptid aitavad Sul võtta kaalust alla 1 kg nädalas ja juba kahe kuu pärast oled kuni 8 kg kergem - tänu sellele on Sul rohkem energiat ja teravam pea ning rohkem enesekindlust!

Emadepäeva eripakkumine -70%

Kui Sul on kehakaalu rohkem kui soovid, kingi endale tähtsa päeva puhul toitumiskava, mille abil on võimalik kaotada ülekilo nädalas ja kui kaaluprobleem puudub, siis süüa lihtsaid ja maitsvaid ning magusaisu peletavaid toite!

Kingi endale!

“Tõuke liituda andsid mulle suuremad lapsed, kes olid kuulnud erinevatest tervislikest toitumiskavadest ja nõustajatest.” ütles Sune, minu toitumiskava üks paljudest edulugudest!

Anna Sinagi oma emale tõuge, kinkides talle toitumiskava, mille abil on võimalik kaotada ülekilo nädalas ja kui kaaluprobleem puudub, siis süüa lihtsaid ja maitsvaid ning magusaisusid peletavaid toite.

Kingi emale!

Emadepäeva eripakkumine -70%

Kui Sul on kehakaalu rohkem kui soovid, kingi endale tähtsa päeva puhul toitumiskava, mille abil on võimalik kaotada ülekilo nädalas ja kui kaaluprobleem puudub, siis süüa lihtsaid ja maitsvaid ning magusaisu peletavaid toite!

Kingi endale!

“Tõuke liituda andsid mulle suuremad lapsed, kes olid kuulnud erinevatest tervislikest toitumiskavadest ja nõustajatest.” ütles Sune, minu toitumiskava üks paljudest edulugudest!

Anna Sinagi oma emale tõuge, kinkides talle toitumiskava, mille abil on võimalik kaotada ülekilo nädalas ja kui kaaluprobleem puudub, siis süüa lihtsaid ja maitsvaid ning magusaisusid peletavaid toite.

Kingi emale!

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

4 tervislikku retsepti emadepäevaks

  • 10. mai 2019
  • Erik Orgu

Head emadepäeva kõigile emmedele! Aga soovin ka Sulle head emadepäeva, olenemata sellest, kas oled isa, poeg või tütar, sest emast oleme me kõik alguse saanud.

Blog article

Kas Tervise Arengu Instituut ikkagi ei hooli inimeste tervisest?

  • 09. mai 2019
  • Erik Orgu

7. mai Postimehe toidu ja tervise rubriigis avaldati Tervise Arengu Instituudi (TAI) toidueksperdi Tagli Pitsi artikkel pealkirjaga “Ekspert selgitab, miks pole mõtet toitumiskava järgida”, mille peale läksid mul kõik häirekellad tööle.

Blog article

Stress saab alguse füüsilisest pingest

  • 12. veebruar 2019
  • Erik Orgu

Enamus inimesi, kes minu poole pöörduvad on üht või teist moodi hätta sattunud, aga lõpuks on kõigil üks ja sama mure- stress ja see kõik saab alguse sinu kehast.