5 soovitust enesekindluse kasvatamiseks – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

5 soovitust enesekindluse kasvatamiseks

  • 17. oktoober 2019
  • Erik Orgu

Sain sellise kirja: “Tere Erik, olen sinu toitumiskava jälgija. Kuigi kaalumure sai seljatatud pool aastat pärast sinu toitumiskavaga alustamist, olen jäänud kava kasutama selle lihtsuse ja praktilisuse pärast. Arvasin kunagi, et välimus segab minu enesekindlust, kuid olen nüüd ideaalkaalus ja ikkagi tunnen hirmu kanda ilusaid ümber kleite, nappe bikiine ja tegelikult ka ennast väljendada. Tahaksin kasvatada enesekindlust. Kuna sina tundud mulle väga enesekindel, mõtlesin uurida, mis on sinu kogemus - kuidas olla igas elemendis enesekindel? Suur tänu, Sirli.”

Esiteks ma tänan Sirlit kirja eest, see on hea võimalus rääkida vahepeal millestki muust kui toitumisest! :) Mulle tõesti öeldakse päris tihti, et enesekindlusega sul küll probleemi pole ja ma pean tunnistama, et olen nõus.

Aga kas ma olen igas elemendis ja alati enesekindel? Ei!

Alles hiljuti tegi Teet Margna Kanal2-st mulle ettepaneku lennukist alla hüpata. Ja ma hüppasin! Siiamaani olen veendunud, et see oli samaaegselt mu elu kõige hullem ja ägedam kogemus. Teadsin ette, et ajule on täiesti loogikavastane astuda välja lahtise uksega liikuvast lennukist. Kohe samal hetkel teadsin, et üks kõige ebameeldivam asi minu jaoks on tunda hirmu. Põhjus on väga lihtne - see on koht minus, mida ma lõpuni kontrollida ei saa. Minus tekkis hasart see hirm ületada ja ennast seeläbi kasvatada.

Mis ma hirmust õppisin? Et üks variant on sellest jõuga läbi raiuda ja sundida oma keha tahtejõuga üle lennuki ääre astuma. Teine variant on lihtsalt leppida oma hirmuga, las ta siis olla. See ei määra mind. Minu tahe seikluse ja uue kogemuse järele ning usk endasse, et ma selle ära teen, on suurem.

Sel hetkel saab hirmust su liitlane. Sel hetkel kasvab eneseusk ning tõuseb iseendas kindel olemine ehk enesekindlus.

Mõtestasin enda jaoks mulle olulised enesekindluse komponendid lahti nii:

1. Enesetunne

Enesekindluse esimene alustala on hea enesetunne. Ja minu hea enesetunde tekitab hea tervis. Selleks on vajalik hea toitumine, hea liikumine ja hea puhkus. Kui midagi nendest logisema hakkab, siis on hea enesetunne rikutud!

Kui sul on mõni tegevus, mille tegemisel tuleb sul hea tunne, siis tee seda! Sest suure tõenäosusega oled sa selles ka hea ning selle nägemine ainult tõstab su enesekindlust ja usku endasse.

2. Sotsiaalne elu

Vabane negatiivsetest inimestest - vahet pole, kes nad on, hoia enda lähedal ainult positiivseid inimesi!

3. Teadmised

Sa pead tundma ennast, oma tööd ja kõike muud võimalikult hästi, et olla kindel selles, mida teed ja et see muudab sind omakorda eneses kindlamaks.

Hoia silme eest kindlat eesmärki, selliselt fokusseerituna oled kindlal suunal, mis omakorda lisab juurde enesekindlust.

4. Mõtted

Sa oled see, kuidas sa endast mõtled. Seega, ära mõtle endast kui ebakindlast inimesest, vaid mõtle endast, kui enesekindlast inimesest. Suuna end mõtlema nendest asjadest, mis sulle enda juures meeldivad, leia viis enda imetlemiseks.

Seejuures vabane oma hirmudest, sest hirm on üks enesekindluse tapja. Sa ei pea midagi kartma, mis pole sulle ohtlik, aga ometi on inimestel kümneid foobiaid!

5. Vaimne tervis

Sa ei tohi endaga tülis olla, proovi tabada ennast teolt, kui oled halbu mõtteid mõtlemas ja peleta need eemale, pöörates need ümber vastupidesteks! Samuti tee võimalikult palju neid asju, mis sind huvitavad, annavad jõudu ja inspiratsiooni.

Need on siis minu 5 soovitust, mida teha enesekindluse kasvatamiseks.

Ühes olen väga kindel - kui järgid minu toitumiskava, siis su vorm ja enesetunne läheb ainult paremaks.

\ Erik Orgu

Eripakkumine lugejale

Tore, et sattusid siia lugema, loodan, et said kasulikku infot, mis on sulle abiks ja inspiratsiooniks. Kui soovid tuge kaalulangetamisel ja vormi hoidmisel, siis siit leiad minu toitumiskava kuni 50% soodsamalt!

6 kuu kava -30% 12 kuu kava -50%

Eripakkumine lugejale

Tore, et sattusid siia lugema, loodan, et said kasulikku infot, mis on sulle abiks ja inspiratsiooniks. Kui soovid tuge kaalulangetamisel ja vormi hoidmisel, siis siit leiad minu toitumiskava kuni 50% soodsamalt!

6 kuu kava -30% 12 kuu kava -50%

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

RETSEPT: Tomatine kalahautis

  • 18. oktoober 2019
  • Erik Orgu

20 minutiga ootab sind hõrk kalahautis mahedas tomatipürees!

Blog article

Milline on sinu suhe magusaga? Sest ma tegin KRINGLISÄRGID!

  • 10. oktoober 2019
  • Erik Orgu

Mis sa täna teed? Ma vist söön kringlit! Pöörasin olukorra ümber ja tegin kringlisärgid, tule aita sõnumit tutvustada.

Blog article

Kui sul on imelikud isud, siis on asi soolebakterites!?

  • 10. oktoober 2019
  • Erik Orgu

Kui oled kordki langenud isude või emotsionaalse söömissööstu küüsi, siis tead, kui laastavalt see mõjub nii kehakaalule kui ka motivatsioonile kaalulangetusega jätkata. Aga mul on Sulle hea uudis: tegelikult on olemas mehhanismid, mille abil on võimalik oma isud täielikult kontrolli alla saada ja kontrollimatutest söömasööstudest alatiseks vabaneda.