5 viisi, kuidas ennast motiveerida! – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

5 viisi, kuidas ennast motiveerida!

  • 10. august 2019
  • Erik Orgu

Enne otsuse tegemist mõtle 5-10 sekundit kõige kallima inimese peale. Kui oled valiku langetamise ees (näiteks: kas hakata tervislikult toituma ja osta minu toitumiskava või mitte), siis mõtle kellegi peale, keda armastad kõige rohkem, see võib olla su laps, lapselaps või väike õde/vend, vanemad või vanavanemad. Nüüd tee otsus. Edasi mõtle, kas soovitaksid oma kõige kallimale inimesele sama asja. Kui soovitaksid, siis oled tegemas õiget otsust ja kui ei soovita, siis järelikult oled tegemas valet otsust, näiteks süüa liiga palju või siis midagi ebatervislikku. Eesti pered, paarid ja sõpruskonnad soovitavad minu toitumiskava, sest seal on väga maitsvad toidud õigete kogustega.

Sinu otsusest saavad teada väga paljud inimesed. Jaga näiteks pilte oma treeningutest ja tervislikust toidulauast oma sõpradega. Kui nemad sind kiidavad ja toeks on, siis aitab see sinul paremini oma valikutele kindlaks jääda. Facebookis ja Instagramis ringlevad sajad pildid minu toitumiskava toitudega, inimesed rõõmuga jagavad neid, sest need on õiged valikud …saadan sulle ekraanipildi mille võiks siia lisada

Ajas läheb hea paremaks ja halb halvemaks. Näiteks, kui sööd ebatervislikku toitu ja sinu kaal tõuseb, siis kui jätkad samamoodi, siis ühel päeval seisad silmitsi juba ülekaalust põhjustatud haigustega. Kaal ei lange iseenesest, vaid pead selleks muutma oma valikuid ja harjumusi. Head valikud seevastu lähevad ajas aina paremaks, seega kui hoolitsed oma tervise eest läbi tervisliku toidu, liikumise ja puhkuse, siis oled rõõmus ja heas vormis ka aastate pärast.

Sa ise pead olema enda motivatsioonikõneleja! Saan sageli kirju sooviga saada motivatsioonikõnesid. Tegelikkuses on aga nii, et sina ise tead ennast kõige paremini, seega sa ise saadki olla enda motivatsioonikõneleja. Loomulikult insipeerivad ja motiveerivad meid ka raamatud ja inimesed meie ümber, aga kahjuks ei ole neid igal ajahetkel meie juures. Seetõttu sa saad iga hetk end ise motiveerida öeldes ka lausa kõva häälega välja endale motiveerivaid lauseid, näiteks - “Sa saad hakkama, oled tubli”, “Söö tervislik õhtusöök”, “Mine trenni, see teeb sind tugevaks”, jne.

5 sekundi reegel. Kui midagi otsustad, siis tee seda kohe! Kui näiteks ostustad trenni teha, siis loe viieni (5-4-3-2-1), tõuse püsti ja asu tegutsema. Ära jää pikalt analüüsima, kui oled otsustanud midagi head ja kasulikku teha. Inimloomus on kaval ning pikalt kaaluma jäädes võib laiskus võitu saada, seega kui otsustad, siis asu kohe tegutsema. Kui oled juba enne soovinud minu salendava ja enesetunnet parandava toitumiskavaga liituda, siis ära enam oota 5 4 3 2 1 !

Minu kohupiimakook ja ürdileib

Kui Sa tahad süüa magusat ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis on Sinu jaoks parim lahendus minu kohupiimakook vaarikate ja mustsõstardega, sest selles on 30% vähem süsivesikuid ning rasva kui teistes kookides.

Tahan kooki!

Kui Sulle meeldib süüa leiba ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis soovitan just oma ürdileiba, sest selles on 40% vähem süsivesikuid kui teistes leibades ja see sisaldab ainult looduslikult esinevaid suhkruid.

Tahan leiba!

Minu kohupiimakook ja ürdileib

Kui Sa tahad süüa magusat ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis on Sinu jaoks parim lahendus minu kohupiimakook vaarikate ja mustsõstardega, sest selles on 30% vähem süsivesikuid ning rasva kui teistes kookides.

Tahan kooki!

Kui Sulle meeldib süüa leiba ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis soovitan just oma ürdileiba, sest selles on 40% vähem süsivesikuid kui teistes leibades ja see sisaldab ainult looduslikult esinevaid suhkruid.

Tahan leiba!

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Head kalorid vs halvad kalorid!

  • 8. august 2019
  • Erik Orgu

Päris tihti loen ja kuulen, kuidas räägitakse headest ja halbadest kaloritest ning ma ohkan sügavalt, sest selle jutu rääkija või kirjutaja ei saa aru, millest ta räägib!

Blog article

Kas jäätis jahutab keha või on see magus vale?!

  • 25. juuli 2019
  • Erik Orgu

Suvi on see aeg, kus inimesed söövad kõige rohkem jäätist ja üks peamisi põhjuseid on see, et räägitakse, et jäätis jahutab keha! Mis sina arvad, kas jäätis jahutab keha? Ära palun enne edasi loe, vaid võta 3 sekundit ja vasta endale. 1-2-3. Nüüd palun loe edasi.

Blog article

Kogu tõde näksimisest!

  • 24. juuli 2019
  • Erik Orgu

Kui sa näksid valesid toiduaineid vales koguses, siis võtad sa tõenäoliselt kaalus juurde. Seda seetõttu, et ainuüksi 100 lisakalorit päevas rohkem kuu aja vältel toob sinu kehale 0.5 kg häirivat keharasva. 100 kilokalorit on vaid väike peotäis pähkleid, nii et ole ettevaatlik ka tervislike toiduainetega!