Kaalulangetamise strateegiad – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kaalulangetamise strateegiad

  • 6. märts 2020
  • Erik Orgu

Tõenäoliselt loed seda blogi, sest oled ise kaalulangetamisega tegelenud või on sul plaanis seda teha. Tahan anda sulle kiire ja lühikese ülevaate erinevatest mõistlikest kaalulangetamise võimalustest. Kui sa siin ei näe midagi sellist, mida kusagilt kuulnud oled, siis pole see mõistlik. Võib isegi toimida, aga pole lihtsalt mõistlik!

1. Iseendale toitumiskava koostamine

Selleks on sul vaja kasutada kaloriarvutit või siis mingit äppi, mille abil kaloreid jälgida. Tegevuskava on lihtne, pane paika oma retseptid, siis sisesta toitude kaal kaloriarvutisse ja vaata, et sa mingist piirist üle ei lähe! See piir võiks olla 1700-2200 vahemikus, see oleneb suuresti su organismist (sugu, vanus, pikkus, kaal ja eesmärk) ja aktiivsusest. 80% naistest, kes minu toitumiskava kasutavad on selles vahemikus ja mehed on 2000-2600 vahemikus. :)

2. Trenn

Oletame, et su kehakaal püsib paigal ja toitumine ka korras ning oletame isegi, et sa oled ise oma toitumise korda saanud ning sul on hea enesetunne, aga mõned kilod on ikka üle! Minu esimene soovitus on see, et ära hakka toitumises midagi muutma, sest kehakaalu stabiilsena hoidmine on juba suur saavutus – õnnitlen! :)

Teine soovitus on see, et hakka vaikselt trenni tegema ja kui sa vähe jalutad (alla 5000 sammu päevas), siis alusta sellest, et hakkad kõndima 10 000 sammu päevas. Sest trenn tekitab kalorikulu ehk kaloridefitsiidi, seega kulutad rohkem, kui tarbid.

3. Toitumiskava tellimine

Selleks pole sul midagi muud vaja, kui leida endale sobib toitumiskava koostaja ja muidugi veenduda, et see inimene või teenus teeb õiget asja! Kui sa kuuled järgnevaid asju, siis soovitan sul ettevaatlikkusega suhtuda toitumiskava koostajasse!

  • Ta räägib sulle makrotoitainete (rasv, valk, süsivesik) “õigest” vahekorrast!
  • Ta räägib sulle toidukordade kellaaegadest!
  • Ta räägib sulle toidukordade sagedusest ja kuidas see ainevahetust kiirendab/aeglustab!
  • Ta räägib sulle supertoitudest!
  • Ta räägib sulle, et valge suhkur on vaenlane!
  • Ta räägib sulle, et ta teab kõike!
  • Ja kõige tähtsam!!! Kui sa küsid temalt edulugusid, siis pead vähemalt 10 edulugu inimestest nägema, kellel on sama soov, mis sul ja nad on kava koostajalt abi saanud, sest sa ju ei usaldaks kirurgi, kellel pole palju praktikat!

Minu isiklik eelistus ja soovitus on 3. variant, sest see on kõige lihtsam ja kergem ka, aga 1. ning 2. variandil pole ka midagi viga, lihtsalt vähestel õnnestub see.

Kui ka sina eelistad saada maitsvad retseptid õigete kogustega usaldusväärselt toitumisnõustajalt, siis kutsun sind kasutama oma toitumiskava.

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Asenda kaotatud kilod toonusega

  • 23. oktoober 2020
  • Erik Orgu

Kaalulangetus paneb su tahtejõu korralikult proovile. Kadunud kilodest kehale jäänud jälgedega tegelemine on järgmine samm, milleks veel veidi kannatlikkust vajad. Sinu parimad sõbrad sellel lõpusirgel on kvaliteetne toit, trenn ja aeg.

Blog article

Kas toidukordade ärajätmine aitab kaalu langetada?

  • 20. oktoober 2020
  • Erik Orgu

Jätkuvalt liigub ringi arvamus ja soovitused, et kaalu langetamiseks peaks vähem sööma. Et oma söömist piirata, jäetakse ära toidukordi. Näiteks üks, endiselt populaarne viis, kuidas seda tehakse on kurikuulus “alates 18.00 enam ei söö” dieet. Kui oled seda dieeti järginud, siis tead omadest kogemustest, et sellega pole pikka pidu.

Blog article

6 põhjust, miks peaksid kohe peale ärkamist vett jooma

  • 16. oktoober 2020
  • Erik Orgu

Hommikuti on sinu kehal veepuudus, mis võib tekitada erinevaid sümptomeid. Kui juurutad endale harjumuseks peale ärkamist vee joomise, siis paned aluse tervislikule päevale. Ka minu toitumiskavas on vee tarbimine olulisel kohal ning seda põhjusega. Edasi lugedes mõistad, miks see nii on.