Kas ma söön liiga palju kaloreid? – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kas ma söön liiga palju kaloreid?

  • 24. november 2017
  • Erik Orgu

Mitmed hämmingus kasutajad on minult küsinud, kuidas saab kaal langeda varasemast suuremaid portsjone süües. Süües tõelist toitu, mitte tooteid ja poolfabrikaate, saab kõht täis ja keha toidetud. Tervislik toitumine, kaalust alla võtmine ja tervise parandamine ei tähenda koriseva kõhu kannatamist.

100% personaalne toitumiskava

Menüü on koostatud võttes arvesse Sinu sisestatud andmeid ja igapäevast liikumist. Annan Sulle eesmärgile vastava kalorite ja toitainete hulga, mis on jagatud kolmeks põhitoidukorraks ja üheks vahepalaks. Tervislikud ja maitsvad toidukorrad hoiavad ainevahetuse korras ja kiirendavad rasvapõletust.

175g kalafileed tundub suur kogus

Retseptides on toodud koostisosade toores kaal. Näiteks tatra ja riisi puhul on retseptis kirjas kuivaine kaal. 175 grammi kanafilee küpsetamisel jääb sellest alles 150 grammi ja 100 grammi seeni on praetult vaid keskmise suurusega peotäis. Retseptis toodud sibulaks on mõeldud keskmisest väiksem sibul ja sama on näiteks avokaadoga.

Olen kuulnud, et muna ei peaks liiga tihti sööma

Muna on suurepärane toitainete allikas ja sisaldab küllastumata rasvu. Munas sisalduv letsitiin seob halba kolesterooli ja viib selle kehast välja. Puudub seos suuremas koguses munade söömise ja kolesterooli tõusu ning südamehaiguste tekke vahel. Küllastunud ja transrasvadel (kohukesed, piimašokolaad, kalapulgad jne) on vere kolesteroolisisaldusele teaduslikult tõestatud kahjulik mõju.

Lisaks sellele on munast saadav valk inimese organismile kõige paremini omastatav. Muna head omadused teevad sellest konkurentsitult ühe parima valiku hommikusöögiks.

Ma pole kunagi nii palju värsket salatit söönud!

Jah, see võib olla üks põhjus, miks otsid abi kehakaalu vähendamiseks ja tervise parandamiseks.

Salatimaterjali kogus võib esmapilgul tunduda tohutu, sest rohelist ja köögivilju üldiselt on enamik inimesi eelnevalt söönud väga vähe või üldse mitte. Värsked köögiviljad on väga heaks madala kaloritihedusega kiudainete allikaks. Kaloritihedus viitab ühes grammis toidus sisalduvale kalorite hulgale. Kiudained on vajalikud ka täiskõhutunde tekkimiseks ja soolestiku heaks liikluseks.

Loe täpsemalt, miks on minu toitumiskava esimene teaduslikult kontrollitud tulemustega toitumiskava Eestis.

Kas ma võin vähem süüa?

Kui Sinu tavapärane toitumine sisaldas varasemalt kõrge kaloritihedusega toite (näiteks pasta, saiatooted, suhkrur igas vormis), siis kehal võib uue toiduvalikuga kohanemiseks aega minna. Seepärast soovitan uutel kasutajatel esimesel nädalal söödava toidu kogust ise reguleerida. Peamine, et järgiksid menüüd ja antud retsepte, aga kogused söö vasvatavalt enesetundele. Teiseks nädalaks on seedesüsteem jõudnud värske ja tervisliku toiduga harjuda ning nüüd peaksid parima tulemuse saamiseks retseptis antud koguste järgi sööma.

Õnnitlen kõiki toitumisprogrammiga liitujaid, sest see on Sinu elu parim investeering paremasse vormi saamiseks!

Kasuta välkpakkumist -70% ja võid võita Baltesti köögi väärtusega 3500 €!

Kui Sa pole suveks valmis ihu ega hingega, siis nüüd on tõesti viimane aeg alustada ning tunda end suvel õnnelikuma ja tervemana! Minu toitumiskava kasutajad võtavad maha 1 kg nädalas ja suveni on vaid 11 nädalat. ;-)

Superpakkumisi jagub vaid 162 inimesele, nii et kiirusta! Kampaania kestab kuni 19.04 kell 23.59!

Liitu, salene ja võida (-70%)

Kasuta välkpakkumist -70% ja võid võita Baltesti köögi väärtusega 3500 €!

Kui Sa pole suveks valmis ihu ega hingega, siis nüüd on tõesti viimane aeg alustada ning tunda end suvel õnnelikuma ja tervemana! Minu toitumiskava kasutajad võtavad maha 1 kg nädalas ja suveni on vaid 11 nädalat. ;-)

Superpakkumisi jagub vaid 162 inimesele, nii et kiirusta! Kampaania kestab kuni 19.04 kell 23.59!

Liitu, salene ja võida (-70%)

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Stress saab alguse füüsilisest pingest

  • 12. veebruar 2019
  • Erik Orgu

Enamus inimesi, kes minu poole pöörduvad on üht või teist moodi hätta sattunud, aga lõpuks on kõigil üks ja sama mure- stress ja see kõik saab alguse sinu kehast.

Blog article

TASUTA RETSEPT: verivorstid jõhvika-apelsini dipiga

  • 13. detsember 2018
  • Erik Orgu

Jõulud on jagamise aeg! Kingin sulle sel pühadeajal oma imemaitsva verivorstide retsepti.

Blog article

TASUTA RETSEPT: Verivorsti-peekoni võileib

  • 12. detsember 2018
  • Erik Orgu

Jõulud on jagamise aeg! Kingin sulle sel pühadeajal oma imemaitsva verivorsti-peekoni võileiva retsepti.