Kas toiduainete kogused on olulised? – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kas toiduainete kogused on olulised?

  • 19. juuni 2020
  • Erik Orgu

Täna sain ühelt oma toitumiskava kasutajalt küsimuse: “Kas retseptide koostisosad peavad olema täpselt etteantud kaalu järgi või +1-2 grammi on ka ok?”

Mulle väga meeldib, et inimesed sellise pühendumisega asja võtavad, aga üle pingutada pole ka vaja! Minu vastus talle oli: “Toiduainet võib olla kuni 10% etteantud kogusest – see universaalne reegel kehtib iga toiduaine kohta, nt sul on 200g kartulit, siis võid panna kuni 20g rohkem või 30g majoneesi, siis võid panna 3g rohkem.

Selle reegli puhul tõuseb täpne etteantud kaloraaž vaid mõned kümned kalorid – halvimal juhul 100 kalorit, aga seda juhtub üliharva!

10% reegel tekitab ka vähem pinget, et kõik peab nii täpselt olema ja ei pea hakkama juustu kübemeid või riisiterasid pakki tagasi panema. :D

Aga kui sa selle reegli vastu eksid ehk paned oluliselt rohkem või vähem, kui etteantud, siis rohkema puhul ootab sind kaalutõus ja aina kasvav söögiisu ning vähema puhul näljatunne ja isud!

Nende samade murede küüsis vaevlevad paljud inimesed, kes on mures kehakaalu ja enesetundega – pidev ülesöömine ja sellega kaasnev väsimus ning süümekad… näljutamise perioodid ja sellega kaasnev nõrkus ning piinlemine!

Võid unustada kõik ebameeldivused, mis kaasnevad valede kogustega, kui hakkad kasutama mu toitumiskava ning järgid 10% reeglit, sest su kehakaal on sinu (ok tegelt minu) kontrolli all. :D

Ma loodan, et sul pole selle vastu midagi, sest olen aidanud tuhandeid inimesi heasse vormi saada, nagu näiteks nemad!

Liitu kohe ja juba homme oled saledam ja õnnelikum. ;)

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Retsept: Lillkapsasteik brokoliga

  • 30.10.2020
  • Erik Orgu

Siin on üks väga mõnus taimetoiduretsept, mis sobib hästi perioodiks, kui tunned, et tahaks midagi kergemat ning seedimisele ja maitsemeeltele liharoogadest puhkust anda.

Blog article

Mida teha, kui keha ei omasta toitaineid?

  • 27. oktoober 2020
  • Erik Orgu

“Sa oled see, mida sa sööd” on teada-tuntud ütlus. Enamasti peab see paika, aga mis siis, kui sa toitud küll tervislikult aga ikka kimbutab sind toitainete puudulikkus? Toon täna välja põhjalikumalt 4 tegurit, mis võivad toitainete omandamist mõjutada ja, kui see on juhtunud, kuidas siis olukorda parandada.

Blog article

Asenda kaotatud kilod toonusega

  • 23. oktoober 2020
  • Erik Orgu

Kaalulangetus paneb su tahtejõu korralikult proovile. Kadunud kilodest kehale jäänud jälgedega tegelemine on järgmine samm, milleks veel veidi kannatlikkust vajad. Sinu parimad sõbrad sellel lõpusirgel on kvaliteetne toit, trenn ja aeg.