Kehakaalu kontrolli 2 reeglit! – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kehakaalu kontrolli 2 reeglit!

  • 31. märts 2020
  • Erik Orgu

Eriolukord Eestis ja paljudes teistes riikides on põhjustatud koroonaviirusest ja selle eksponentsiaalsest kasvust ehk kiirenevas tempos kasv, kuna piirangutest ei peeta kinni. Loodan, et sina teed seda. :)

Aga miks kehakaal kiirenevas tempos tõusma hakkab? Sest, kui sa iga päev järjest vähem liigud, siis teevad su lihased aina vähem tööd ning selle tulemusena hakkab su kehakaal tempokalt kasvama! Kaalutõus on paratamatu ja peatamatu, kui sa ei järgi “Kehakaalu kontrolli 2 reeglit!

  1. Vähenda toidukoguseid, sest kehakaal hakkab üleliigselt kogunema ainult siis, kui kaloreid tarbitakse liiga palju!
  2. Hakka ennast liigutama, istumise asemel seisa püsti, korista, tee trenni või liigu väljas – kui välja lähed, siis hoia palun 2m distantsi teistest ja ära kohtu nendega kellega sa koos ei ela!

Kui sa kasutad mu toitumiskava ja kehakaal on tõusma hakanud, siis:

  1. Langeta profiilis aktiivsusetaset või pane 2-5kg kergem eesmärk praegusest, siis lähevad portsud väikemaks.
  2. Vaata koduseid treeningkavasid ja treeni nende järgi, sest nende abil kiirendad sa rasvapõletust.

Kui sa pole veel minu toitumiskavakava kasutaja, siis soovitan sul seda kindlasti teha 2 põhjusel!

  1. Toitumiskavas on maitsvad, lihtsasti valmistatavad ja tervslikud toidud.
  2. Lisaks on lihtsad video treeningkavad igale tasemele, et muuta keha rasvapõletusmasinaks. :)

Liitu või pikenda ning saad kingituseks TASUTA KASTI JÄÄTIST.

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Kui kaua peab tervislikult toituma?

  • 11.02.2021
  • Erik Orgu

Seda küsitakse minult sagedamini, kui ma sooviksin ja mu vastus on järgnev - nii kaua, kuni sa tahad nautida seda, mida tervislik toitumine sulle annab: hea vormi,  hea enesetunde ja parema tervise! Seega otsus on sinu!

Blog article

Kuidas saad aru, et kõht on täis?

  • 9.02.2021
  • Erik Orgu

Kiputakse arvama, et peab kõhu täis sööma, et näljatunne kaoks, aga tegelikult ei ole toidu maht üldse oluline, vaid söömise järgselt toimuvad protsessid on need, mis tekitavad täiskõhutunde. Loe edasi ja saad täpsemalt teada.

Blog article

Teeme juttu Keto dieedist

  • 5.02.2021
  • Erik Orgu

Keto dieet on põhimõtteliselt süsivesikutevaba toitumine, toiduvalik koosneb peamiselt valgu- ja rasvaallikatest ning madala süsivesikusisaldusega taimedest.