Kuidas patustada ja ikkagi saada hea vorm? – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kuidas patustada ja ikkagi saada hea vorm?

  • 03. märts 2020
  • Erik Orgu

Jällegi üks mu kauahoitud salanipp, millest oleksin pidanud juba ammu rääkima. Vabandan, et nii kaua läks. :)

Niisiis, sa tahad olla heas vormis, aga samas tahad ka patustada?! Kõigepealt selgitame välja, kui oluline on sulle olla heas vormis ja kui oluline on patustamine? NB! Tee järgnev katse kindlasti mõttes läbi, enne sealt kui edasi loed! Väljaselgitamine on väga lihtne – kujuta ette, et sul on 7 tennisepalli ja 2 ämbrit. Üks ämber on sildiga “hea vorm” ja teisel on silt “patustamine.” Jaota pallid ämbritesse vastavalt sellele, kumb sulle tähtsam on – hea vorm või patustamine? Ära mõtle pikalt, lihtsalt jaota pallid ära.

Ma olen kindel, et “hea vorm” sildiga ämbris on vähemalt 1 pall rohkem ja sellest piisab. :) 1 tennispall = 1 päev, siit edasi läheb juba väga lihtsaks, oletame, et sa panid 4 palli “hea vorm” ämbrisse ja 3 palli “patustamine” ämbrisse. Kuna hea vormi nimel peab toitumisega tubli olema, siis 4 päeva oledki tubli ja 3 päeva võid patustada. Ütlen täpsustuseks seda, et tubli tähendab toitumiskava kasutamist, kus on maitsvad toidud ja õiged kogused ning patustamine tähendab seda, et lubad endale kommi või kooki, kui isu tuleb, aga siiski proovid toitumiskava järgi toituda, lihtsalt võtad vabamalt :)

Ja nii lihtne see ongi, kui sinu jaotus on 4 v 3, siis sa liigud ikka parema vormi suunas, aga mitte nii kiiresti, kui võiks ja ei peagi kiiresti. :) Mida rohkem sul nädalas tublisid päevasid on, seda kiiremini saavutad parema hea vormi.

Minu toitumiskava toitudega võib sul patustamise vajadus üldse ära kaduda, sest tervislikud toidud on nii maitsvad ja kui sa vahest patustad, siis see ei nulli ära su kaalulangust :)

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Kiireim viis kaalu langetamiseks

  • 10. juuli 2020
  • Erik Orgu

Retseptid, trenn, kokkamine, kaalumine….. kaalu langetamine on raske? Siin on kolm asja, mida saad teha, et protsess enda jaoks võimalikult lihtsana hoida.

Blog article

TASUTA RETSEPT: Tervislik seljanka

  • 7. juuli 2020
  • Erik Orgu

See vürtsika seljanka retsepti idee tuleb ühelt särtsakalt toitumiskava jälgijalt: Kristiinalt. Kiidan heaks ja jagan seda tervislikku retsepti ka sinuga.

Blog article

Kuidas maitseained kehakaalu mõjutavad?

  • 3. juuli 2020
  • Erik Orgu

Ehk sa juba tead, et mu toitumiskavas on väga maitsvad toidud, sest tavapärased toiduained on maitsestatud paljude erinevate maitseainetega. Kui keegi mõnda retsepti vaatab, siis kõik need maitseained võivad tekitada küsimusi. Üks nendest küsimustest on see: “Kas maitseained mõjutavad ka kehakaalu, kui midagi asendada, lisada või ära jätta?”