Kuidas reisil olles ainult 2 kg juurde võtta? – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kuidas reisil olles ainult 2 kg juurde võtta?

  • 11. veebruar 2020
  • Erik Orgu

Kui ma võtan arvesse kõiki kirju, mis ma olen saanud hirmunud inimestelt, kelle iga puhkus lõppeb oluliselt suurema kaalutõusuga, kui 2 kg, siis tunnen ahastust! Kui enne puhkust tuleb hirmulaine kaalutõusu pärast, siis saadab neid see ebameeldiv emotsioon kogu puhkuse vältel! Nii ei peaks ükski puhkus algama ja ükski puhkus ei pea lõppema ka suurema kaalutõusuga, kui 2 kg!

Järgnevalt annan sulle nõu, kuidas 1-2 nädalased või pisut pikemad/lühemad reisid ei lõppeks ebameeldiva ja liiga suure kaalutõusuga! Ma arvan, et on võimatu või siis väga haruldane, et puhkusel kehakaal ei suurene. Ütlen kohe ära, et kehakaal suureneb peale keharasvaprotsendi tõusmisele ka teisel põhjusel – vesi. Kui sa tuled reisilt tagasi ja sa oled kuni 2 kg juurde võtnud, siis on sellest vähemalt 1 kg vett ja kui sa peale 3-5 päeva tervislikku toitumist võtad 2 kg alla, siis oli see 2 kg pea kõik vesi :)

Nõuanded:

1) 3 taldriku reegel. See on imelihtne, söö lihtsalt 3 taldrikutäit tervislikku toitu ja siis söö seda, mis hing ihkab, kui sul peaks veel isu või ruumi kõhus olema?! Sama reeglit kasuta ka lõuna- ja õhtusöögil, aga kindlasti hommikusöögil, sest kõik hommikusöök on päeva toitumise alustala!

2) Liigu rohkem! Proovi saada täis vähemalt sama palju samme, nagu tavaliselt teed ja lisaks tee veel samme või trenni, et kompenseerida liigsete kalorite söömist.

Ja ongi kõik… Vabandan, kui ootasid pikka nimekirja nippidest ja trikkidest :D, aga pole vaja asja keeruliseks ajada, sest keharasv suureneb siis, kui tarbid rohkem kaloreid, kui kulutad!

3 taldriku reegel aitab sul toitumist enam vähem kontrolli all hoida ja suurem aktiivsus põletab ära need 500-1000 kalorit, mida endale sisse sööd/jood.

Kaalutõusu vee arvelt pole vaja karta ja seda ei tohiks isegi ära hoida, sest soojas kliimas on lisa vesi su kehas pigem kasulik. Vett hoiab su keha kinni sellepärast, et kokk paneb toidu sisse rohkem soola, kui sina ja/või sa sööd rohkem süsivesikuid ning muidugi jood rohkem vett ka :)

Pean ka ära mainima selle, et on olemas enne-reisi-kiiresti-kaalulangetamine! Tead küll seda – see on see olukord, kui reisini on 3 kuud ja mõtled, et võiks pisut kaalu langetada, aga tegelikult hakkad kõigest 3 nädalat enne midagi ette võtma! Palun ära ole enam see inimene, toitu enne reisi tervislikult ja ole heas vormis ning mine reisile ja lase natuke lõdvaks, kui soovid.

Parim viis keharasva kaotada on õige toitumine, selleks soovitan sul kasutada oma toitumiskava, kus on sinu lemmiktoidud sulle sobivas koguses :)

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Kiireim viis kaalu langetamiseks

  • 10. juuli 2020
  • Erik Orgu

Retseptid, trenn, kokkamine, kaalumine….. kaalu langetamine on raske? Siin on kolm asja, mida saad teha, et protsess enda jaoks võimalikult lihtsana hoida.

Blog article

TASUTA RETSEPT: Tervislik seljanka

  • 7. juuli 2020
  • Erik Orgu

See vürtsika seljanka retsepti idee tuleb ühelt särtsakalt toitumiskava jälgijalt: Kristiinalt. Kiidan heaks ja jagan seda tervislikku retsepti ka sinuga.

Blog article

Kuidas maitseained kehakaalu mõjutavad?

  • 3. juuli 2020
  • Erik Orgu

Ehk sa juba tead, et mu toitumiskavas on väga maitsvad toidud, sest tavapärased toiduained on maitsestatud paljude erinevate maitseainetega. Kui keegi mõnda retsepti vaatab, siis kõik need maitseained võivad tekitada küsimusi. Üks nendest küsimustest on see: “Kas maitseained mõjutavad ka kehakaalu, kui midagi asendada, lisada või ära jätta?”