Kuidas vabaneda halbadest toitumisharjumustest? – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Kuidas vabaneda halbadest toitumisharjumustest?

  • 28. aprill
  • Erik Orgu

Mõnda aega tagasi tegin Facebook live’i teemal, kuidas vabaneda halbadest harjumustest, see on väga põhjalik ja kattis pea kõik eluvaldkonnad! Aga hetkel tahan keskenduda halbadest toitumisharjumustest vabanemisele, sest see on valdkond, millega sa oled pahuksis või oled aeg-ajalt hädas.

Tuvasta oma halvad toitumisharjumused!

Enne, kui saad hakata halbadest toitumisharjumustest vabanema, siis on sul vaja teada, millised need on? Sest minul ja sinul või kellelgi teisel, kolmandal, neljandal inimesel ei pruugi olla need samad! Küll aga ühised halvad harjumused on paljudel, nt näksimine, liiga suured kogused, näljutamine kaalu kaotamise eesmärgil, kiirdieedid jne

Oma halvad harjumused tuvastad sa vaid mõne sekundiga ja pole vaja midagi muud peale julguse ning aususe. Oled sa valmis teada saama, kuidas see käib? Ja siit ta tuleb – küsid endalt küsimuse: “Kas see on hea või halb toitumisharjumus?”\ Kohe kui oled endalt häälega või peas selle küsimuse küsinud, siis tuleb sulle üks vastus esimesena ja see ongi õige vastus – nii lihtne see ongi. :) Sa võid endalt seda küsida seda siis, kui sööd, valmistad toitu, ostad toitu, mõtled toidule, tellid valmistoitu või millal iganes sul on toiduga seotud hetk.

Kuidas vabaneda halbadest toitumisharjumustest, kui need on tuvastatud?

Nüüd, kui sul on teada halvad toitumisharjumused võid hakata tegelema nendest vabanemisega ja jällegi pole tulemas keerulisi nõuandeid, seega võta kohe rahulikult, kui hoidsid hinge kinni või midagi taolist. :)

Mul on sulle 2 nõuannet!

  1. Kohe, kui tabad ennast halba toitumisharjumust tegemas, siis lõpeta see tegevus kohe, sest iga kord, kui sa sellega lõpuni lähed, siis läheb sellest vabanemine keerulisemaks ja see harjumus kinnistub veelgi rohkem! Oletame, et oled avanud maiustuse paki ning nosid usinalt ja järsku avastad, et see pole hea sulle. Mida teed? Maitse võib hea olla, aga su keha kindlasti ei rõõmusta! Seega lõpeta maiustuste nosimine, sulge pakk ja kui sul reaalselt kõht tühi on, siis jätka millegi tervisliku söömisega – nii tekib sulle uus harjumus, selline mis sulle vähem kahju teeb. :)

  2. Too enda ellu võimalikult palju häid toitumisharjumusi, sest siis jääb aina vähem ruumi halbadele! Sul võib tekkida praegu kaotuse tunne, et mis siis saab või kui kahju sul on, kui kõik halvad toitumisharjumused on kadunud! Nüüd nuta või naera, aga halvad toitumisharjumused ei kao kuhugile, need lihtsalt muutuvad harvaks sinu elus ja see omakorda mõjub su vormile, enesetundele ja tervisele hästi. Tähtis on saavutada heade ja halbade toitumisharjumuste vahel õige vahekord, head võimalikult tihti ja/või palju ning halba võimalikult vähe ja/või harva! :)

Usun, et selle lühikese lugemisega said väga palju kasulikku infot ja mõtteainet, et hakata tegema häid valikuid, sest need muudavad SINU elu paremaks, mitte halvemaks!

Kujuta nüüd ette, et ma olengi sinu toitumisnõustaja ja sa kasutad mu toitumiskava nädalaid või mitu kuud, su vorm ja enesetunne saab olema parim, mis ta kunagi olnud on, ma luban – liitu kohe ja oled õnnelik, et seda tegid. ;)

Sinu toitumisnõustaja Erik

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Kui kaua peab tervislikult toituma?

  • 11.02.2021
  • Erik Orgu

Seda küsitakse minult sagedamini, kui ma sooviksin ja mu vastus on järgnev - nii kaua, kuni sa tahad nautida seda, mida tervislik toitumine sulle annab: hea vormi,  hea enesetunde ja parema tervise! Seega otsus on sinu!

Blog article

Kuidas saad aru, et kõht on täis?

  • 9.02.2021
  • Erik Orgu

Kiputakse arvama, et peab kõhu täis sööma, et näljatunne kaoks, aga tegelikult ei ole toidu maht üldse oluline, vaid söömise järgselt toimuvad protsessid on need, mis tekitavad täiskõhutunde. Loe edasi ja saad täpsemalt teada.

Blog article

Teeme juttu Keto dieedist

  • 5.02.2021
  • Erik Orgu

Keto dieet on põhimõtteliselt süsivesikutevaba toitumine, toiduvalik koosneb peamiselt valgu- ja rasvaallikatest ning madala süsivesikusisaldusega taimedest.