Mida külvad, seda lõikad 🌾🙂 – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Mida külvad, seda lõikad 🌾🙂

  • 20. juuni 2018
  • Erik Orgu

Täna räägin Sulle sellest, kuidas elada nii, et Sul oleks hea ja kerge olla ning milliseid valikuid on selleks tarvis teha.

Keskendu tulevikule

Me kõik oleme teinud asju, mille üle me ei ole uhked või oleks saanud paremini teha, näiteks mitte toituda ebatervislikult kõik möödunud aastad. Oluline on aga keskenduda tänasele päevale ja edasisele, mitte minevikule, sest seda muuta me ei saa. Ka liigne muretsemine olnu pärast ei too mingit kasu. Minevikust tasub kaasa võtta ainult kõik positiivne - õppetunnid, uued harjumused ja inimesed.

Tee ära

Elus on olukordi, kus tahaks alla anda, pooleli jätta, ära minna. Mina soovitan aga sellisel juhul end kokku võtta ja ära teha ning n-ö läbi murda. Usu mind, kui ennast ületad ja teed ära asja, mis võimatu näib, siis läheb edasi palju lihtsamaks ning tunned end palju paremini. Tuleb muidugi meeles hoida, et alati on kõik otsused Sinu, mitte kellegi teise omad, seega ära tee midagi selle pärast, et keegi teine seda tahab. Vahel on vajalik otsustamisprotsessi kaasata teisi inimesi, kes on targemad ja teadlikumad teemal, mis otsustamist vajavad. Minu käest võid alati nõu küsida, kui pead mind õigeks inimesteks vastama.

Distsipliin

Saad õppida end distsiplineerima väikeste igapäevaste tegemiste kaudu, näiteks, seada endale piir, kui kaua jalutad, televiisorit vaatad, netis surfad jne. Siis ei kao Su aeg märkamatult käest ning saad paremini oma päeva planeerida. Teine soovitus distsipliini kasvatamisel on valida mõni rutiini vajav tegevus, mille osas sead endale täpse plaani. Näiteks oma toitumiskava paned täpselt paika ja mis päevadel hakkad toitu ostma ja ettevalmistama. Kui suudad oma kavast kinni pidada, siis näed hiljem, et ka teiste tegevuste puhul on end lihtsam distsiplineerida.

Ole julge

Kõik me kardame midagi, aga ära ole hirmu ohver, sest kui Sa toidad oma hirmu, siis lõpuks hakkab see Sinu elu piirama. Öeldakse, et 80% meie hirmudest ei vääri tähelepanu, seega püüa oma hirmust üle saada.

Minu toitumiskava mitte ainult ei langeta su kaalu, vaid teeb ka vaimselt tugevaks ja vastupidavaks.

Kui Sul aga veel pole minu salendava toitumiskava liitumist, siis tea, et tervislik toitumine on tänu minu retseptidele lihtne, maitsev ja soodne. Sa ei pea ise mõtlema kaloritele ja grammidele, minu nutikas toitumiskava teeb seda Sinu eest!

Unusta ebatervislik dieet ja ebameeldivusi tekitavad ülekilod ning söö tervislikult - vali Eesti soodsaim salendav toitumiskava, mille tervislikud retseptid aitavad Sul võtta kaalust alla 1 kg nädalas ja juba kahe kuu pärast oled kuni 8 kg kergem - tänu sellele on Sul rohkem energiat ja teravam pea ning rohkem enesekindlust!

Minu kohupiimakook ja ürdileib

Kui Sa tahad süüa magusat ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis on Sinu jaoks parim lahendus minu kohupiimakook vaarikate ja mustsõstardega, sest selles on 30% vähem süsivesikuid ning rasva kui teistes kookides.

Tahan kooki!

Kui Sulle meeldib süüa leiba ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis soovitan just oma ürdileiba, sest selles on 40% vähem süsivesikuid kui teistes leibades ja see sisaldab ainult looduslikult esinevaid suhkruid.

Tahan leiba!

Minu kohupiimakook ja ürdileib

Kui Sa tahad süüa magusat ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis on Sinu jaoks parim lahendus minu kohupiimakook vaarikate ja mustsõstardega, sest selles on 30% vähem süsivesikuid ning rasva kui teistes kookides.

Tahan kooki!

Kui Sulle meeldib süüa leiba ja hoida samal ajal kehakaalu kontrolli all, siis soovitan just oma ürdileiba, sest selles on 40% vähem süsivesikuid kui teistes leibades ja see sisaldab ainult looduslikult esinevaid suhkruid.

Tahan leiba!

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

4 tervislikku retsepti emadepäevaks

  • 10. mai 2019
  • Erik Orgu

Head emadepäeva kõigile emmedele! Aga soovin ka Sulle head emadepäeva, olenemata sellest, kas oled isa, poeg või tütar, sest emast oleme me kõik alguse saanud.

Blog article

Kas Tervise Arengu Instituut ikkagi ei hooli inimeste tervisest?

  • 09. mai 2019
  • Erik Orgu

7. mai Postimehe toidu ja tervise rubriigis avaldati Tervise Arengu Instituudi (TAI) toidueksperdi Tagli Pitsi artikkel pealkirjaga “Ekspert selgitab, miks pole mõtet toitumiskava järgida”, mille peale läksid mul kõik häirekellad tööle.

Blog article

Stress saab alguse füüsilisest pingest

  • 12. veebruar 2019
  • Erik Orgu

Enamus inimesi, kes minu poole pöörduvad on üht või teist moodi hätta sattunud, aga lõpuks on kõigil üks ja sama mure- stress ja see kõik saab alguse sinu kehast.