Toiduga patustamise graafik – Erik Orgu blogi logo-est-cleanev100_whiteicon_authoricon_blogicon_calendaricon_carbsicon_check-checkedicon_nav_menuicon_fatsicon_fibericon-leaveicon_menuicon-menuicon_proteinicon-recipesicon_nav_shoppingicon-sugaricon-tentpoles-eyeglassesicon-tentpoles-hearticon-tentpoles-loseweight-2icon-tentpoles-thumbsupicon_timerdietless-cropped-cleanlogo-est-cleanlogo-est-with-bylineArtboard 2swipetap-lefttap-right

Toiduga patustamise graafik

  • 5. veebruar 2020
  • Erik Orgu

Nagu sa juba tead, siis tervislik toitumine on õigete asjade söömine õigetes kogustes ja vahel harva ka veidike patustamine ;), aga kahjuks kipuvad enamik inimesi sellest 99.9 protsendist patustama liiga tihti. Järgneva infoga tahan ma sind juhendada patustama nii, et see ei takistaks sind paremat vormi saavutamast ja ennast hästi tundmast, sest hea enesetunne ja enesekindlus on tegelikult parema vormi saavutamisel väga oluline. :)

Aga hakkame siis pihta.

Arvatakse, et kui kindlatel aegadel toiduga patustada, siis on asi kontrolli all. Toon näiteid–näiteks keegi lubab endale “midagi head” ainult pärast lõunasööki või õhtusööki või on see pärast trenni, põhimõtteliselt mitu korda nädalas või lausa iga päev! Ole valmis reaalsuseks, kontrolli all on see sul ainult järgnevatel juhtudel:

  1. Su vorm on selline nagu sa soovid.
  2. Sul ei teki süümepiinu peale patustamist.
  3. Sa ei suhtu patustamisesse, kui patustamisse ja tegelikult sööd lihtsalt midagi maitsvat.

Kui sul need 3 asja nii pole, siis kahjuks on sul asi kontrolli alt väljas ja seda tuleb endale tunnistada, sest muidu läheb vorm, enesetunne ja sinu suhe toitduga ainult halvemaks.

Igal mündil on 2 külge, väidab üks ütlus. Siis väidan mina, et toitumisel on samuti 2 külge–tervislik ja patustamine. Mida ma tahan öelda sellega, on see, et kui sa patustad, siis peaksid tegelikult ka tervislikult toituma ja seda enamik ajast.

Kuidas siis patustamine kontrolli alla saada?

  1. Väga lihtne tegelikult, pane paika mingi konkreetne aeg, millal sa patustad! See ei pea olema iga nädal konkreetne päev, aga võib olla. See aeg võib olla ka ainult sünnipäevad, reisil olles vms. Ühesõnaga vali välja mingi kindel aeg, millal patustad ja ülejäänud aja oled tubli ehk toitud tervislikult–õiged asjad ja õigetes kogustes.
  2. Tegelikult võid panna paika ka koguse, aga seda ainult sel juhul, kui sa patustad väga tihti–näiteks peale igat lõunasööki sööd ühe saiakese või jood limonaadi. Eesmärgiks on, et sa ei ületa seda kogust ja ülejäänud aja sööd tervislikke toiduaineid õiges koguses. Nii püsid sa kindla kaloraaži juures ning sul on võimalik kaalu langetada. Kui sa seda reeglit rikud, siis arvesta, et kohe suureneb su kaloraaž, sa ei kaota enam keharasva ning seda võib isegi lisanduda.

Minu isiklik eelistus ja soovitus on variant 1, sest kui patustamiseks läheb, siis ma kogusele väga tähelepanu ei soovi pöörata ja minul on valitud patustamiseks väljas söömised. Selle alla kuuluvad kellelgi külas käimine või restoranis söömine. Niisama väljas hommiku-, lõuna- või õhtusööki süües ma ei patusta.

Patustamist või väljas söömist esineb mul suht harva ja ma arvan, et ka sul–enamik ajast kokkan kodus ja võtan oma toidu kaasa ning soovitan sama ka sul teha, sest siis on toitumine kontrolli all :)

Mina saan sind aidata tervislike maitsvate toitudega, mis on sulle ka õiges koguses. Selleks vajuta allolevale LIITU nupule ning hakkad iga nädal vähemalt 1kg kaalu kaotama.

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Eripakkumine lugejale

Tore, et lugesid blogi läbi, loodan, et said kasulikku infot ja inspiratsiooni. Tänutäheks annan Sulle võimaluse liituda HÕBE või KULD paketiga 10% soodsamalt :). Kiirusta, parem vorm ja enesetunne ootab!

Liitu hõbedaga Liitu kullaga

Minu toitumiskava on Eesti parim:

Teadlased kiidavad

Teadlaste sõnul aitavad minu tervislikud retseptid kaalust alla võtta, sest väheneb ülekaaluga seostatud bakterite hulk soolestikus.

Kaota ülekilo nädalas

Minu toitumiskava on aidanud eestlastelt kokku kaotada rohkem kui 500 000 kg liigset kehakaalu.

Personaalne

Minu toitumiskava arvestab Sinu füüsilisi näitajaid ja maitseeelistusi ning vajadusel olen ma sõnumi kaugusel.

Maitsev, kiire ja lihtne

Tuhanded kasutajad hindavad minu toite 5-palli skaalal hindega 4,7. Toidud valmivad kiiresti tänu lihtsatele retseptidele.

Soodne

Sul on võimalik valida retsepte hinna järgi.

Sobib kogu perele

Saad lisada tervislikku toitumiskavasse kogu pere tasuta.

Kas oled valmis proovima elumuutvat toitumiskava?

Kes meist ei tahaks enamat: rohkem energiat, teravamat pead või saledamat keha. Saavutad selle Eesti vaieldamatult parima toitumiskavaga. Püsivalt.

Proovi tasuta!
Eriku portree

Rõõm tutvuda!

Toitumisnõustaja Erik Orgu on sulle toeks oma toitumise muutmise teekonnal. Erik on selleks koostanud sadu maitsvaid ja lihtsaid retsepte.

Räägi mulle endast

Esmalt räägi meile endast ja oma toitumis- ja liikumisharjumustest.

Üks hetk, laen... Loader

Blog article

Bataat koos küüslauguga tervisepudruks!

  • 15. september 2020
  • Erik Orgu

Seni, kuni ilmataat veel trikitab, on väga tähtis, et teeksid kõik oma tervise hoidmiseks! See puder annab sulle vitamiine ja mineraale, mida su keha vajab, et immuunsüsteem oleks tugev. Võid seda süüa nii hommikul kui ka lõuna ajal.

Blog article

Mõtteis vaid rämpstoit? Kuidas sellest mõttest lahti saada?

  • 9. september 2020
  • Erik Orgu

Suuremal osal meist on mingil eluhetkel olnud isusid ebatervisliku toidu järele. Olgu selleks šokolaad, sõõrikud, soolased snäkid või jahutooted – miskipärast ei jäta see meid külmaks. Anname muidugi järele ka...

Blog article

Retsept: nädalavahetuse gluteenivabad burrito-pannkoogid

  • 4. september 2020
  • Erik Orgu

Nädalavahetus on ikka pannkoogiaeg – õpetan sulle aga seekord, kuidas teha ja süüa gluteenivabu pannkooke tervisliku täidisega!